New brand balance

Brändin rakennus digitaalisella aikakaudella

 

Brändeillä on väliä. Entistä enemmän, mitä digitaalisemmaksi maailmamme muotoutuu.

 

Ihminen kohtaa tuhansia markkinoinnin viestejä päivittäin. Maailma, joka on kuluttajalle täynnä käytännössä loputtomia valintoja, selkeät ja vahvat brändit ovat helpompia valintoja kuin tuntemattomammat brändit.

Haastattelimme laajasti ja maailmanlaajuisesti markkinointijohtajia ja digitaalisen talouden asiantuntijoita siitä, miten brändin on syytä ja tulee näkyä.

Brändillä tulee olla tarkoitus, ja suunnitelmat sekä lyhyen että pitkän aikavälin kehittämiseen.

Brändeille on tärkeää löytää uusi balanssi perinteisen brändin rakentamisen ja uusien digitaalisten mahdollisuuksien välillä. Kaikkein menestyneimmät yritykset tällä aikakaudella ymmärtävät, että nämä täydentävät toisiaan, eivätkä ole vastakkaisia voimia.

On selvää, että suoraan digiaikakaudelle syntyneet brändit ovat ketterämpiä viestimän brändiään kaikissa kanavissa ja nostavat arvoaan myös asiakaskokemuksella ja asiakkuuden polun ymmärryksellä.

Ketteryys, innovointi ja syvällinen asiakasymmärrys ovat keinoja, joilla kaikki brändit voivat pärjätä ja löytää balanssinsa uudessa maailmassa.

Lataa whitepaperimme brändien uudesta balanssista.

New brand balance.

Mikael Castrén

Managing Director

+358 50 358 1818